poniedziałek, 5 marca 2018

O pracy Ogrodnika w Wielkiej Brytanii.

Dziś będzie bardzo krótki, i szybki wpis.
Ponieważ pracuję nad nowym postem w którym przybliżę Wam trochę kulisy mojej pracy w Wielkiej Brytanii, czyli jak to jest być Ogrodnikiem na Wyspach.
Z tąd moje pytanie: 
Czy jest coś czego chcielibyście dowiedzieć się o mnie, lub ogólnie o świecie ogrodniczym w Wielkiej Brytanii?

Jeśli tak zapraszam do pozostawienia komentarza do dnia 16 Marca 2018
pod tym postem, na moim Instagramie, lub Facebooku.
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć.



Pozdrawiam serdecznie,
XOXOXO

6 komentarzy :

  1. Dużo się mówi o prywatnych ogrodach w Wielkiej Brytanii, a jak to jest z miejskimi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy większość Anglików to fascynaci ogrodów, czy może jest to przesada, że jak Anglik to kocha zieleń i ogrody ? Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł. Fajnie gdy ktoś czerpie przyjemności ze swojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy artykuł - o pierwszych trzech przyczynach wiedziałam, ale o ostatniej nie miałam pojęcia

    เกมส์สล็อต
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat ja jestem zdania, że wszystko to co jest związane z ogrodnictwem jest fajną sprawą i również chcę powiedzieć, że na pewno warto jest wiedzieć gdzie najlepiej kupować meble ogrodowe. Akurat ja jestem zdania, że doskonałym miejscem od zawsze jest sklep https://ogrodolandia.pl/ i to miejsce oczywiście wam wszystkim polecam.

    OdpowiedzUsuń